Weer thuis - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Kim en Maarten - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Kim en Maarten - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Kim en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Kim en Maarten

10 Maart 2008 | Nederland, Dordrecht

Hallo allemaal!
We zijn na ruim zes maanden weer thuis. Het is weer even wennen maar we zijn heel blij om weer in ons eigen huisje te zijn. In het begin werden we een beetje overweldigd door al de ruimte die we nu hebben, eens wat anders dan die 4 vierkante meter in busbus. We hebben alle beddengoed en kleding gewassen. Het is verbazingwekkend hoeveel spullen er uit zo'n kleine camper kunnen komen!

Toen we aankwamen bij het huis in Dordrecht werden we verwelkomd door het welkomscomité bestaande uit Theo & Betsie, Jan & Nathalie, en Pierre en ALine, die een gezellig welkom-thuis-lied hadden:

'Zie ginds komt de busbus uit Spanje weer aan. Hij brengt Kim en Maarten we zien ze al staan. Hoe hobbelt de busbus de weg op en neer en zwaaien de wimpels al heen en al weer.'

De laatste weken hebben we in Duitsland en Nederland doorgebracht. Het regende heel erg veel, dus hebben we veel binnenactiviteiten gedaan; musea, kastelen, vlindertuin, klimcentrum, steenkolenmijn en we zijn bij Dorus (broertje van Kim) in Maastricht geweest!

Busbus gaat vandaag nog op marktplaats (voor familie en vrienden kan er een speciale prijs gemaakt worden...) en we beginnen zometeen aan een fotoboek.

We willen jullie heel erg bedanken voor het lezen van de berichten en van de reacties via de site, e-mails en sms-jes! Heel leuk dat jullie zoveel interesse toonden en ons volgden.
Tot snel!!
Heel veel liefs, Kim en Maarten

• 10 Maart 2008 - 10:59

Geertje:

Thuis en toch nog ver weg van mij vandaan!

Succes met wennen en geniet van het vertrouwde.
    Liefs Geertje

• 10 Maart 2008 - 11:43

Dorenda:

Lieve Maarten & Kim,
    Welkom thuis!!! Wat hebben jullie hier een geweldige herinnering aan....echt superrrr!!
    Ik wilde jullie nog even bedanken dat jullie ondanks dat jullie net thuis waren, toch nog bij mij langs zijn geweest!! Waardeer ik echt enorm.
    Geniet lekker van jullie vrienden en familie en hopelijk tot ziens!!
    Liefs Dorenda

• 10 Maart 2008 - 13:18

Ellen:

Welkom terug in Nederland! Heb met veel plezier jullie verhalen gelezen.
    En nu weer wennen voor jullie....succes!
    Liefs Ellen

• 10 Maart 2008 - 14:31

Claude:

Bienvenue aux Pays-Bas!
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! Fantastische ervaringen, de merveilleux souvenirs pour toute votre vie!
    Bedankt voor jullie "krantjes" en veel plezier in Nederland. Ook heel mooi en fijn!
    Groetjes, Claude

• 10 Maart 2008 - 14:43

Thea:

Welkom thuis! Dit neemt niemand jullie meer af! Zeker met dit weer hier zul jullie nog vaak terug denken aan jullie reis.
    Ben benieuwd naar foto's, heb van Betsie al gehoord hoe leuk de thuiskomst was. Hopelijk zien we jullie snel een keer.

• 10 Maart 2008 - 15:02

Stella (sbo):

Lieve Kim en Maarten,
    Veel plezier en succes met wat nu komen gaat!..ergens ook een beetje jammer ;), simpelweg omdat ik er van genoot jullie te volgen!

• 10 Maart 2008 - 16:17

Jels:

Vond het echt heel leuk om het bij te houden en ben erg benieuwd naar je foto's en verhalen, vooral die niet op de site mochten ;)!!!
    Hoop dat het nu snel weer thuis gaat voelen! En anders kom maar naar mij of Geer he! Krijg je misschien wel ongeveer hetzelfde gevoel!
    Geniet van alle lieve mensen om je heen!

Kus Jels

• 10 Maart 2008 - 21:11

Michel En Jannita:

ha!
    Jullie zijn weer in 't land!
    Dan moeten we snel eens een datum prikken voor foto's & verhalen!
    groetjes Michel en Jannita

• 02 April 2008 - 07:07

Laurens:

Ha Maarten en Kim,

Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! Ik heb snel alles doorgenomen en het ziet er echt top uit! Tien mei zal ik één en al oor zijn :P!

Tot gauw