Nieuwe ronde - Reisverslag uit Piacenza, Italië van Kim en Maarten - WaarBenJij.nu Nieuwe ronde - Reisverslag uit Piacenza, Italië van Kim en Maarten - WaarBenJij.nu

Nieuwe ronde

Door: Kim en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Kim en Maarten

07 Februari 2008 | Italië, Piacenza

En toen waren we in Italie! Eerst nog twee weken in Frankrijk geweest, waar we heerlijk konden bijkomen in een appartement aan de Middellandse zee. Het was echt een genot om weer gewoon op een wc onze behoeftes te kunnen doen, in bad te gaan, te kunnen koken op meerdere pitten (we hebben nog steeds geen gas), een koelkast die het doet, etc. en gewoon eens wat ruimte om ons heen te hebben! We hebben echt helemaal niks gedaan en van deze 'luxe' genoten.
Na een week stond Betsie (de moeder van Kim) op de stoep! Die leek het ook wel lekker zo in het zonnetje aan de Franse kust te zijn en ons te zien. En dat was het ook. We hebben veel bijgekletst, twee mooie wandelingen gemaakt en lekker gegeten samen.
Toen Betsie weer terug naar Nederland ging, zijn wij verder getrokken en nu zijn we dus in Italie.
Een mooie cactustuin bezocht, gewandeld en Italiaans ijs gegeten. En het is nog steeds mooi weer (t-shirt!).
We gaan langzaam richting Venetie.

Tot zo ver dit bericht!
liefs,
Kim en Maarten

• 07 Februari 2008 - 14:57

Joeri En Geny:

Heej bussers!
    Is het een keer afgelopen met dat genieten in de zon terwijl wij hier zitten te verkleumen???
    En wij maar carnaval vieren om het een beetje warm te krijgen! :p

Tot snel maar weer!

• 07 Februari 2008 - 15:13

Wendy:

Wat een gezelligheid zeg, lekker even bij kunnen kletsen! Zag Betsie inderdaad nog net voor ze richting jullie vertrok, dus superleuk om zo terug te lezen dat het gezellig was!!
    Goeie reis naar Venetie :)

Liefs, Wendy

• 07 Februari 2008 - 15:23

Nathalie:

Leuk om weer iets van jullie te lezen.
    Ik mis wel de foto's!!!
    Groetjes

• 07 Februari 2008 - 16:12

Saskia:

Kim, je zult snappen dat ik nu helemaal heel erg jaloers ben!! Geniet van Italie!! :D:D

• 07 Februari 2008 - 16:20

Theo En Betsie:

Wij waren al benieuwd of jullie Italië konden vinden omdat het wel even geduurd had voor we weer iets van jullie hoorden! Superleuk dat alles steeds goed gaat en het nog steeds mooi weer is. Ik geniet nog steeds na van mijn kleine reis naar jullie.
    Lieve groetjes

• 07 Februari 2008 - 16:36

Loes:

Ha die Kim en Maarten, dank je wel voor jullie lieve kaartje uit Frankrijk!
    Julli hebben zo te lezen een vakantie ingelast binnen jullie vakantie.
    Fijn he om al die luxe ineens weer zo te waarderen!!
    Tot snel!
    Loes

• 07 Februari 2008 - 19:47

Henry En Richard:

ha levensgenieters........
    geniet nog veeeeeeeeeeel langer haha
    oppassen voor de maffioso´s... italie is geen spanje he.......
    ps hartelijk dank voor jullie kaartje... zonder dat jullie het wisten was het precies op allebij onze verjaardagen.....

muchos besos y embrasos

• 07 Februari 2008 - 21:48

Thea:

He bofferds,
    Wat leuk om te lezen dat jullie nu in Italie zijn en het daar lekker weer is.
    Betsie heeft erg genoten bij jullie!
    Geniet er nog van, we blijven jullie volgen
    met een jaloers hart. De tevredenheid en het genot wat jullie uitstralen verwarmt ons.
    Groetjes
    Thea

• 08 Februari 2008 - 13:47

Dennis En Lotte:

Zo nu is het weer italië! Pfoe.. tot wanneer blijven jullie in het buitenland? Voor ons is het 22 maart weer afgelopen en trekken wij terug naar Nederland, maar niet voor lang.. Lotte gaat na één dag alweer het vliegtuig in om een maandje in costa rica te surfen. Ikzelf ga nog een weekje naar berlijn met vrienden (tenminste ik hoop dat er een aantal meewillen) Goed geoefend met boarden en dat gaat inmiddels al uitstekend! Tot in nederland! groetjes Lotte en Dennis

• 08 Februari 2008 - 18:09

Kim En Maarten:

Foto's!! We zijn nu in Mantova en gaan vanavond lekker pizza eten!

• 08 Februari 2008 - 21:49

Michel En Jannita:

Ah alweer in Italië, leuk hoor!
    Het is waar jullie zijn alleen maar gunstig weer geloof ik!
    Vandaag heb ik in de zon gezeten, maar dan wel achter 't glas :)
    Geniet nog van de pizza's zolang jullie in Italië zijn!! :D

groetjes Michel en Jannita

• 09 Februari 2008 - 09:28

Jan:

Wat fijn om weer beelden te krijgen.Jullie profiteren goed van je reis zeg....
    En wat is het toch een mooie streek daar in het zuiden. Okee, tot snel weer lezens en kijkens.
    Denken jullie nog af en toe een baantje te gaan doen of wordt het nu hoofdzakelijk reizen tot jullie weer naar het noorden trekken??

• 11 Februari 2008 - 13:24

Ellen:

Leuk leuk Italië! Heb natuurlijk alleen nog maar Elba gezien maar wij zijn ook van plan in september naar Italië te gaan :-D Ziet er op de foto's echt super uit! Vast ook leuk om weer een vertrouwd gezicht te zien uit Nederland.
    Oja, huisje is niet doorgegaan, komende week nieuwe bezichtiging, dit keer in Vught!!
    Nou, dan wens ik jullie nog heeeeel veel plezier en blijf genieten!

Liefs Ellen

• 11 Februari 2008 - 16:25